[WINNT] Sprawdzenie spójności

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] Sprawdzenie spójności
From: "EZ" <no@spam.com>
Date: Wed, 19 Jul 2017 09:02:54 +0200
Używam Win XP Pro SP3 zainstalowanego na nowym
dysku wewętrznym kilka miesięcy temu na starym
laptopie.

Od kilku dni, prawie codziennie rano po włączeniu
komputera, pojawia się JASNO niebieskie okno z infomacją:
Jeden z dysków wymaga sprawdzenia spójności danych.
Potem następuje sprawdzanie dysku, a właściwie jedynej
partycji, jaką mam.
Na końcu pojawia się informacja:
0 w uszkodzonych sektorach.
Inne informacje znikają tak szybko, że nie jestem w stanie
ich odczytać.

System działa normalnie. Mam zajęte mniej więc 30% dysku
1TB.

Mam pytania: co należy lub co można zrobić?
Takie zachowanie chyba jednak nie jest normalne.
Proszę o rady.

Pozdrawiam
EZ