Re: [WINNT] Prosta operacja na pliku .mp3 - jak?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Prosta operacja na pliku .mp3 - jak?
From: "EZ" <no@spam.com>
Date: Sun, 9 Jul 2017 11:08:34 +0200

Użytkownik "grapeli23" <grapeli23@googlemail.com> napisał w wiadomości news:slrnom2qqh.fj.grapeli23@myarch.localdomain...
Jestseś zbyt mało precyzyjna. Nie odtwarza gdzie? W odtwarzaczu na
komputerze, czy też w tym firmy "jakiejś tam".

I to była najważniejsza uwaga.
Do tej pory zawsze to co było słyszalne na mojej mp3-ce "jakiejś tam"
odpowiadało dokladnie temu co było słyszalne na komputerze
w Windows Media Player. W związku z tym nie przenosiłam za każdym
razem plików wynikowych na mp3-kę i sprawdzałam tylko w WMP.
Okazało się, że tym razem było inaczej. Twoja uwaga spowodowała,
że plik wynikowy, z którego na komputerze odtwarza się tylko pierwszy
wyraz, a potem suwak wraca do początku, na mp3-ce odtwarzało się
w całości!.
Dopasowałam wielkość przerwy i przetworzyłam całóść. Mam prawie
wszystko. Prawie, bo część słów/wyrażeń jest nagrana innym głosem,
prawdopodobnie przeniesiona z innego zbioru i ta odtwarza się
nieprawidłowo - jakby bardzo szybko i niezrozumiale. Ale jest ich
mniejszość i myślę, że sobie z tym poradzę.

Twoje dalsze uwagi na temat sposobów tworzenia różnych plików ciszy
oczywiście zachowam. Mogą się jeszcze przydać. Gdybym w przyszłości
kupiła inną mp3-kę, to sytuacja może być inna.

A propos mp3-ki. Krytykujesz tę moją jako starą. Jest stara. Ale czy istnieją
takie nowoczesne mp3-ki, w których można zadać przerwę/ciszę
pomiędzy elementami playlisty w ustawieniach? Jeśli tak, to jakie to są
na przyklad?

Jeszcze raz dziękuję i pozdrawaim
EZ