Re: [WINNT] Prosta operacja na pliku .mp3 - jak?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Prosta operacja na pliku .mp3 - jak?
From: "EZ" <no@spam.com>
Date: Tue, 4 Jul 2017 14:20:44 +0200
Nagrałam "ciszę" jako plik .wav przy pomocy
Windowsowego rejestratora dźwięku.
Mogę taki plik utworzyć decydując ile ma
mieć sekund długości. W moim przypadku
5 sekund w zupełności wystarczy.
Potem przekonwertowałam go do .mp3
i przy pomocy MP3 Joinera wstawiałam:
plik z nagraniem01, cisza, plik z nagraniem02,
cisza itd. Wynik jest OK, dla mnie zupełnie
wystarczający. Jedyny minus to fakt, że przy
dużej ilości plików jest to strasznie czasochłonna
metoda.
Przydałoby się coś bardziej zautomatyzowanego.
Tym bardziej gdybym w miarę postępow chciala
te pauzę skrócić, to całą tę pracę musiałabym
powtórzyć.
Metoda zaproponowana przez grapell23 z użyciem
ffmpeg byłaby podobnie czasochłonna.

Ciągle mam nadzieję, że istnieje program w rodzaju
MP3 Joinera pozwalający łączone pliki oddzielać
ciszą/przerwą zadanej długości.

Dzięki za zainteresowanie moim problemem.

Pozdrawiam
EZ