Re: [WINNT] Prosta operacja na pliku .mp3 - jak?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Prosta operacja na pliku .mp3 - jak?
From: "EZ" <no@spam.com>
Date: Mon, 3 Jul 2017 13:11:53 +0200
Użytkownik "Adam" <a.g@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:ojd79l$upm$2@usenet.news.interia.pl...
W dniu 2017-07-03 o 10:36, EZ pisze:
W celu odsłuchiwania zwrotów w jęz. obcym
połączyłam pliki .mp3 w jeden plik .mp3.
Jest OK, ale przerwy  między połączonymi
plikami są zbyt krótkie.
Jak w możliwie najprostszy sposób zrobić by
przerwy te byl dłuższe? Dodam, że nie mam
doświadczenia w tego typy operacjach, a pliki
.mp3 połączyłam przy pomocy prostego
programu MP3 Joiner.

Będę wdzięczna za pomoc.

Używam nadal Windows XP Pro SP3.

Nagraj "ciszę" w MP3 i dołącz pomiędzy materiały właściwe.

Myślałam o tym, ale po pierwsze nie mam czym nagrać
lub wyciąć ciszę, a ponadto tych części do sklejenia
są tysiące, bo są to głównie słówka lub krótkie zwroty,
więc wstawianie w co drugie miejsce pliku z ciszą
byłoby bardzo pracochłonne.
Myślałam, że istnieje prostsza/zautoatyzowana metoda.

Pozdrawiam
EZ