Re: [WINNT] Prosta operacja na pliku .mp3 - jak?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Prosta operacja na pliku .mp3 - jak?
From: "EZ" <no@spam.com>
Date: Mon, 3 Jul 2017 15:52:39 +0200
From: "Grzegorz Niemirowski" <gnthexfiles@poczta.onet.pl>
Newsgroups: pl.comp.os.ms-windows.winnt
Próbowałam zastosować znaleziony w Internecie
program "Dzieleni i łączenie plików" Michała Bąbika,
równie prosty jak MP3 Joiner. Nie ma on podobnie
jak tamten możliwości wprowadzania pauzy. Co gorsza,
w przypadku plików, o które michodzi, połączenie nie
jest prawidłowe, bo odtwarza się tylko pierwszy
z połączonych plików.

Bo on w ogóle nie uwzględnia zawartości plików, tylko łączy je na chama. W efekcie dostajesz coś w rodzaju archiwum TAR, a nie plik z dłużą zawartością. Potrzebny jest program konkretnie do obróbki dźwięku, najlepiej działający wsadowo.

Rozumime, że zaimkiem "on" określasz program "Dzielenie
i łączenie plików". Wcale nie jest taki zły. Połączyłam nim
inne pliki .mp3, z innego źródła i efekt jest nie gorszy
niż programam MP3 Joiner. Nie wiem dlaczego akurat
w przypadku tych plików, na których mi najbardziej zależy
się nie sprawdził. Ale problem jest i tak w przerwach,
bo połączyć je mogę Joinerem.

Pozdrawiam
EZ