Re: [WINNT] Prosta operacja na pliku .mp3 - jak?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Prosta operacja na pliku .mp3 - jak?
From: "EZ" <no@spam.com>
Date: Tue, 4 Jul 2017 15:15:25 +0200
Użytkownik "grapeli23" <grapeli23@googlemail.com> napisał w wiadomości news:slrnoln31u.1pf.grapeli23@risto.localdomain...
Jest tylko pozornie pracochłonna. Wszystko zależy od twoich umiejętności
posługiwania się (power)-shellem, awkiem, sedem, perlem, pythonem,
czymkolwiek pozwalającym przetwarzanie wzorce w plikach lub
strumieniach danych.
Jeśli one są zerowe to faktycznie będzie to pracochłonne.
Niestety są zerowe. :-(

Użytkownik "Olaf Frikiov Skiorvensen" <Belzebub@invalid.invalid> napisał w wiadomości ic4nlclbbl9nqsmiirl9ie8uvv322hgmpk@4ax.com">news:ic4nlclbbl9nqsmiirl9ie8uvv322hgmpk@4ax.com...
Ciągle mam nadzieję, że istnieje program w rodzaju
MP3 Joinera pozwalający łączone pliki oddzielać
ciszą/przerwą zadanej długości.
Istnieje, darmowy Audacity.
Tutorial na YT:
https://www.youtube.com/watch?v=_OuTuclYHG4
Bardzo dziękuję. Spróbuję to zastosować.

Pozdrawiam
EZ

Użytkownik "Olaf Frikiov Skiorvensen" <Belzebub@invalid.invalid> napisał w wiadomości ic4nlclbbl9nqsmiirl9ie8uvv322hgmpk@4ax.com">news:ic4nlclbbl9nqsmiirl9ie8uvv322hgmpk@4ax.com...
Wcale nie przypadkiem, dnia Tue, 04 Jul 2017 14:33:29 +0200
doszła do mnie wiadomość <vm2nlct61kqr00seqqjiovvncstsoj9rar@4ax.com>
od Olaf Frikiov Skiorvensen <Belzebub@invalid.invalid>  :
Wcale nie przypadkiem, dnia Tue, 4 Jul 2017 14:20:44 +0200
doszła do mnie wiadomość