Re: [WINNT] jak przywrócić 1024x600

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] jak przywrócić 1024x600
From: "HF5BS" <hf5bs@t.pl>
Date: Thu, 29 Jun 2017 11:37:32 +0200

Użytkownik "PiteR" <email@fauszywy.pl> napisał w wiadomości XnsA7A3397EAA2CPanElektronik@localhost.net">news:XnsA7A3397EAA2CPanElektronik@localhost.net...
tablet z win 8.1

Jak przwrócić natywną 1024x600?

Wskoczyła jakimś cudem 1024x768 a lista rozwijana jest na szaro.
Nie można jej kiknąć.

A ptaszek we właściwościach monitora "Ukryj tryby, których nie może wyświetlić", czy jakoś tak? U mnie objaw pasuje też do tego, że nie wstał z jakiegoś powodu sterownik grafiki i system zapasowo obudził jakiś uniwersalny. Dodatkowym objawem, nie zawsze, będzie np. zafiksowanie się na średniej głębii kolorów i niemożność zmiany tejże, chyba, że na mniejszą, ale też nie zawsze, niektóre rozdziałki fiksują na konkretnej głębi barw, często nienajniższej. Także, przy próbie sprawdzenia, na jakim monitorze to idzie, najprawdopodobniej będzie "Monitor domyślny na..." i tu w trzykropku pusto. Co jakiś czas mam tak u siebie, najlepiej pomaga po chamsku zrzucić system bez zamykania z menu i ponownie go odpalić, najpewniejszy popych do steru, aby zechciał wstać, normalny restart najczęściej nie skutkuje. BTW. Jak tragikomicznie wygląda W8, który wstaje w 16 kolorach... udaaaało mi się kiedyś, nie pamiętam jak, ale było dokładnie 16 kolorów :) Efekt posterize wymięka przy tym :)

--
Psy kochają przyjaciół i gryzą wrogów,
(C) Zygmunt Freud.