Re: [WINNT] jak przywrócić 1024x600

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] jak przywrócić 1024x600
From: "HF5BS" <hf5bs@t.pl>
Date: Mon, 3 Jul 2017 07:36:34 +0200

Użytkownik "artiun" <artiun@spam.wp.pl> napisał w wiadomości news:59597d95$0$5140$65785112@news.neostrada.pl...
Takie życie, czasem ratuje proste przeinstalowanie, a czasem p...isz się z
tym i końca nie widać...
właśnie nie. Bo niby kto kogo (uparty) :)))

No, ale njic nie pomaga, ster siaki, taki, sraki, reinstalka, wywalenie i ponowne wciągnięcie... NIC.

A czasem wręcz, bez jawnej manipulacji w Rejestrze, steru za ch.. nie obudzisz. Mam taki w jednym z kompów, bez kilku prostych parametrów nie obudzę trybu UDMA (jeśli sprzęt obsługuje, nie ma siły, by nie ruszyło), za nic, reinstal nic nie daje. Może to taki właśnie przypadek? Tylko, żeby wiedzieć, co trzeba "ruchnąć"...?
To co pokazuje PIO? Na to był sposób, prosty - wywalić stery z ms i załadować od sprzętu.

Nic z tych rzeczy. Zresztą, od sprzętu nie ma. A prosty manewr w Rejestrze rozwiązuje problem. Chyba, że piszesz o tamtym, nie moim... a to ja zgłupiałem, sorry, gwirotaj werabotaj.

Dlatego podpytywałem o szczegóły, aby wiedzieć, czy ster grafiki w ogóle nie wstał, czy wstał, ale nie daje się ustawić.

To proste, czy działa to inna sprawa. Czasem klikanie na głupa NO.

Ale to już nie moje napisane... Ślady, ślady... symptomy, niestety, nie pozyskałem żadnego, więc pozostaje gdybać.

--
Psy kochają przyjaciół i gryzą wrogów,
(C) Zygmunt Freud.