Re: [WINNT] jak przywrócić 1024x600

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] jak przywrócić 1024x600
From: "HF5BS" <hf5bs@t.pl>
Date: Mon, 3 Jul 2017 00:09:41 +0200

Użytkownik "PiteR" <email@fauszywy.pl> napisał w wiadomości XnsA7A5898716A96PanElektronik@localhost.net">news:XnsA7A5898716A96PanElektronik@localhost.net...
"ręczna", miej w razie czego w pogotowiu paczkę sterów producenta,
gdyby wciągnięcie z (prawie na pewno) pozostawionych plików nie
udało się.

uh wiedziałem że nie będzie łatwo.

Takie życie, czasem ratuje proste przeinstalowanie, a czasem p...isz się z tym i końca nie widać... A czasem wręcz, bez jawnej manipulacji w Rejestrze, steru za ch.. nie obudzisz. Mam taki w jednym z kompów, bez kilku prostych parametrów nie obudzę trybu UDMA (jeśli sprzęt obsługuje, nie ma siły, by nie ruszyło), za nic, reinstal nic nie daje. Może to taki właśnie przypadek? Tylko, żeby wiedzieć, co trzeba "ruchnąć"...? Dlatego podpytywałem o szczegóły, aby wiedzieć, czy ster grafiki w ogóle nie wstał, czy wstał, ale nie daje się ustawić.

--
Psy kochają przyjaciół i gryzą wrogów,
(C) Zygmunt Freud.