Re: [WINNT] Street View - potrzebny podręcznik

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Street View - potrzebny podręcznik
From: "EZ" <no@spam.com>
Date: Sat, 10 Jun 2017 10:51:50 +0200
Użytkownik "Czarek" <czarek1@nospampoczta.fm> napisał w wiadomości news:oheuep$ovm$1@usenet.news.interia.pl...

No i skąd masz wersję 9 dla Windowsa?? W kilku miejscach o niej piszą ale
pobrać jej nie można.

Ściągnęłam z
https://www.dobreprogramy.pl/Google-Earth,Program,Windows,12819.html
klikając na "Jeśli plik nie pobiera się automatycznie, kliknij tutaj."

Tam nie ma wersji 9 dla Windowsa (uruchom program i sprawdź wersję w menu Pomoc - Informacje), jest *chyba* taka wersja dla Androida.
Wersji 9 dla Windowsa nie widzę nawet na stronach Google.

Masz całkowitą rację i przepraszam za wprowadzenie w błąd.
Zasugerowałam się informacją na podanej przeze mnie strony.
Pomoc w programie pokazuje, że jest to wersja 7.1.8.3036 (32 bit)
z datą kompilacji 1/17/2017.
Prawdopodobnie biorąc pod uwagę moje potrzeby ta wersja mi
wystarczy.

Pozdrawiam
EZ