Re: [WINNT] Street View - potrzebny podręcznik

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Street View - potrzebny podręcznik
From: "EZ" <no@spam.com>
Date: Thu, 8 Jun 2017 21:10:02 +0200
Użytkownik "Czarek" <czarek1@nospampoczta.fm> napisał w wiadomości news:ohc6q3$cf6$2@usenet.news.interia.pl...

Okazało się, że muszę posłużyć się Street View.
W tym celu ściągnęłam Google Earth 9.0.0
dla systemu Windows XP, którego nadal używam.
Jako przeglądarki używam FireFox 52.1.2.

Po co ściągałeś jeśli używasz do przeglądania przeglądarki?
Uruchom ściągnięty i zainstalowany program bezpośrednio, bez Firefoksa, będzie szybciej i wygodniej,

Używam bezpośrednio. Napisałam o używanej przeze mnie
wersji FF, ponieważ przeglądając Pomoc w Street View
trafiłam na opis dla Chrome.

do tego polecam wersję Pro:
https://www.google.com/earth/download/gep/agree.html

Spróbuję, o ile ta wersja nie jest płatna.

No i skąd masz wersję 9 dla Windowsa?? W kilku miejscach o niej piszą ale
pobrać jej nie można.

Ściągnęłam z
https://www.dobreprogramy.pl/Google-Earth,Program,Windows,12819.html
klikając na "Jeśli plik nie pobiera się automatycznie, kliknij tutaj."

Nie mam problemu ze znalezieniem miejsc, o które
mi chodzi, ale mam problemy z poruszaniem się
wzdłuż ulic, a szczególnie z wykonywaniem obrotu
by obejrzeć miejsca po bokach. Czasami mi się
taki obrót wykonuje, ale przypadkowy co do zakresu
i kierunku.

Sterujesz myszką czy klawiaturą?

Steruję myszką.

Pozdrawiam