Re: [WINNT] Okno wiersza poleceń, właściwości, ustawienia bufora

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Okno wiersza poleceń, właściwości, ustawienia bufora
From: "and" <brak@brak>
Date: Tue, 6 Jun 2017 23:05:33 +0200
"Grzegorz Niemirowski" news:og441n$vej$1@node2.news.atman.pl

Mylisz historię poleceń z "pojemnością" okienka. To się ustawia na zakładce Układ.

Na to nie zwróciłem nigdy uwagi, bo kojarzyło mi się to z rozmiarem okna, a nie to co będzie można zapamiętać i przewinąć. Faktycznie działa, jednak ograniczenie do 9999 wpisów czyli możliwość cofnięcie się nieco ponad 2,5h gdy puścimy zapętlony ping, który co sekundę się powtarza. A chciałem mieć wgląd na większy rozmiar czasu, bo na łączu się zdarzają dziwne czkawki po kilkanaście sekund nieraz w odstępach 2h i chciałem to wyłapać z dokładnością do minuty i sekundy zdarzenia. Może jest jakiś sprytny mały program (coś na wzór winMTR), który zapamięta więcej w oknie (bez potrzeby zapisywania loga w postaci txt i dodatkowo wyświetli dla każdej linii pingu czas danego zdarzenia i jak ping się zacznie gubić to program zacznie "krzyczyć": uwaga coś złego się dzieje.