Re: [WINNT] Okno wiersza poleceń, właściwości, ustawienia bufora

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Okno wiersza poleceń, właściwości, ustawienia bufora
From: "and" <brak@brak>
Date: Thu, 8 Jun 2017 11:25:08 +0200
daae8466-6277-4459-9fc5-4a072d824754@googlegroups.com">news:daae8466-6277-4459-9fc5-4a072d824754@googlegroups.com

W pisaniu bat-ów jestem dętka, więc nakieruj gdzie mam tam wklepać docelowy adres, domenę którą
będę pingował.
Rozumiem, że podgląd z godziną dopiero będzie możliwy w samym logu TXT, a w oknie wiersza poleceń w czasie rzeczywistym też będzie widoczna godzina danej linii?
Załóżmy więc, że chcę pingować sobie onet.pl
Jak więc będzie wyglądał gotowiec, którego treść wkleję sobie do notatnika i zapiszę jako *.bat
Rozwinięcie też potrzebuje odnośnie "tu wstaw kilka znaków o kodzie ASC 7"
Dowolny podstawowy znak klawiaturowy?