[WINNT] Który serwis anonimizujący nasze IP ?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] Który serwis anonimizujący nasze IP ?
From: ąćęłńóśźż <nie@dla.spamerow>
Date: Tue, 6 Jun 2017 09:24:28 +0200
Trochę NTG, ale może pomożecie:

Przy próbie oglądania materiałów wideo ze stron zagranicznych (Niemcy, Anglia,
Stany) coraz częściej wyrzuca błąd "nie możemy dostarczyć tej treści do Twojego
kraju" (przykładowo kicker.de, bbc.co.uk, cnn.com).

Do tego dochodzą transmisje on-line publicznie dostępnych programów
telewizyjnych (niemieckich, brytyjskich) z podobnym problemem (przykładowo od 1
kwietnia Niemcy zdjęli z Hotbirda kanał Das Erste i chcę go oglądać przez
internet - Niemcy dobre programy sportowe mają, w tym dużo futbolu).

Potrzebuję jakiś serwis anonimizujący moje IP i "podstawiający" IP z
"właściwego"kraju.

Pytanie:
Który z takich serwisów moglibyście polecić (jak zwykle tani i dobry, no i nie
włamujący się do klienta ;)) ?

Druga część pytania:
Ponoć "anonimizacja" potrzebna jest jedynie na samym początku transmisji
(materiału wideo lub strumienia live), dalej już nie - wiecie coś więcej na ten
temat, jak to wykorzystać?

Trzecia część pytania:
Podobno anonimizację załatwia VLAN - coś więcej na ten temat? Czy działanie
serwisów anonimizujących polega własne ina wykorzystaniu VLAN, czy inaczej
można samemu ugryźć?

  • [WINNT] Który serwis anonimizujący nasze IP ?, ąćęłńóśźż <=