Re: [WINNT] blocker reklam który ich... nie blokuje

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] blocker reklam który ich... nie blokuje
From: goomish <tomasz.zenger@gmail.com>
Date: Sat, 27 May 2017 04:07:25 -0700 (PDT)
W dniu piątek, 26 maja 2017 19:55:23 UTC+2 użytkownik the_foe napisał:
> używałem AdBlockera, ale wiadomo wszyscy zaczeli go skutecznie wyczuwać,
> przeszedłem na uBlocka, ale chyba zaczał być ofiarą sukcesu bo też sie
> za niego wzięli.
> Myślę więc, czy ktoś zrobił blockera który po prostu niczego nie
> blokuje, dzieki czemu nie byłoby sposobu, zeby "wyczuć" stosowanie
> zabijacza reklam? Innymi słowy: strona byłaby w pełni wykonywana w tle,
> a dopiero z efektu tego "wykonania" plugin wyczarowywałby kod strony już
> z wyciętymi czesciami kodu. Fajne też by było gdyby przerabiał kod js,
> [...]

Działającej w 100% metody jeszcze nie ma. Ale coś zaczyna się już w tym temacie
dziać:

http://www.antyradio.pl/Technologia/Internet/Powstal-adblock-ktorego-nie-da-sie-zablokowac-14363
https://www.techdirt.com/articles/20170417/12102937172/new-perceptual-ad-blocking-tech-doesnt-win-ad-blocking-war-it-may-put-advertisers-their-heels-permanently.shtml
https://chrome.google.com/webstore/detail/perceptual-ad-highlighter/mahgiflleahghaapkboihnbhdplhnchp