Re: [WINNT] blocker reklam który ich... nie blokuje

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] blocker reklam który ich... nie blokuje
From: the_foe <the_foe@costamcostam.pl>
Date: Sun, 28 May 2017 13:01:04 +0200
W dniu 2017-05-28 o 12:31, ZeteR pisze:
Użytkownik "the_foe" <the_foe@costamcostam.pl> napisał w wiadomości
news:og9q6a$bdj$1@node2.news.atman.pl...
używałem AdBlockera, ale wiadomo wszyscy zaczeli go skutecznie wyczuwać,
przeszedłem na uBlocka, ale chyba zaczał być ofiarą sukcesu bo też sie za
niego wzięli.
(..)

Używam do Firefoxa 45.9 ESR  plugin AdGuard, a tuż obok niego
Greasemonkey ze skryptem doinstalowanym do niego
Anti-adblock Killer Reek. Oraz FlashBlock.
Nie mam kłopotów z reklamami w (np. przepraszam za wyrażenie) onecie
niemieckim.

to mnie zainteresowałeś, bo używałem wcześniej AdBlocka + Anti-adblock Killera i jego skuteczność w ukrywaniu adBlocka była zerowa.

--
@foe_pl

<Pop. w WÄ…tku] Aktualny WÄ…tek [Nast. w WÄ…tku>