Re: [WINNT] Czym porównać zawartość folderów

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Czym porównać zawartość folderów
From: "HF5BS" <hf5bs@t.pl>
Date: Tue, 23 May 2017 11:54:55 +0200

Użytkownik "artiun" <artiun@spam.wp.pl> napisał w wiadomości news:59235819$0$5164$65785112@news.neostrada.pl...
jest taka, że dziś przychodzę do kogoś, kto ma problemy z kompem. A tu ku... naotwierane, wolno działa lub wcale. Używasz (zadaję pytanie), samo zostało :)

Znajomy, już nieżyjący, ma problem.
Trach, lecę do niego.
Z jakiegoś powodu lubił mieć dysk podzielony, czego ja w przypadku dysku systemowego jestem raczej przeciwnikiem.
Ale nie to jest sednem. A raczej to, co się z tym podziałem porobiło.
Dwie rzeczy, które zwalczyłem (?) niezależnie.
Znajomy ów podzielony dysk przeznaczył tak, że instalując różne programy "bo fajne" (no, tego nie za bardzo zdołałem zwalczyć, ale nie o tym, a o skutkach nadmienię), miast je instalować "po bożemu", jak w programie jest przewidziane, ładował to wszystko na "patrycję" D:, na drugą część z podziału. I nie to jest najgroźniejsze. Tylko to, że programy pozbawiane były ścieżki dostępu, własnego katalogu i wsio, hurtem, lądowało tak, w D:\. I jeszcze to nie było najgorsze, bo teoretycznie, system powinien i to ogarnąć. Ale teraz, wyobraźcie sobie skutki sytuacji, gdy każdy z programów, wali tam swoje biblioteki, o identycznych nazwach ale o różnej zawartości, co to będzie jak odpalimy starszy program, po zainstalowaniu nowszego. Pół biedy, gdy skończy się to "Nie wstanę, tak będę leżał".
Ale bywały gorsze zachowania. Długo czyściłem.
Drugie - MSIE - dokładnie 1/2 części roboczej ekranu przeglądarki, zapieprzona była "toolbarami", bo pewnie fajne, nie wiem, nie dowiem się już. Długo czyściłem.
Po wyczyszczeniu system odżył, jakby był świeżo położony.

Nie będę narzekał tak jak moi rodzice (kiedyś młodzież była inna) :)))

Podobno Zamoyski powiedział "Takie będą Rzeczypospolite, jakie ich młodzieży chowanie"... Zawsze było "kiedyś młodzież była lepsza", zastanawiam się, co będzie za 25 lat...

--
"Jeśli przyjmiesz do siebie zabiedzonego psa i sprawisz,
że zacznie mu się dobrze powodzić - nie ugryzie cię.