Re: [WINNT] co za licho?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] co za licho?
From: "HF5BS" <hf5bs@t.pl>
Date: Fri, 14 Apr 2017 14:17:36 +0200

Użytkownik "Tomaszek" <tomaszek1983@onet.pl> napisał w wiadomości news:ocnppf$tpn$1@node2.news.atman.pl...
A myślałem, że tylko ja się tak bawię ;)
Parę razy robiłem taką przekładkę. Praktycznie zawsze udawała się ona jeśli był to Intel i chyba z tego co pamiętam nigdy jak było to AMD

A co powiesz na sytuację, gdy już prawie na starcie instalacji dostajesz komunikat STOP, numeru nie pomnę, ale na pewno nie 7B, jeśli na komputerze (Globalyst 730, stary serwerowiec z SCSI) próbuje się zainstalować cokolwiek powyżej W2k? Dwa Intele MMX 233, ale z jednym jest tak samo. Leży mi w szafie i się kurzy, a miał być do poczty...

--
I śmiech niekiedy może być nauką,
Kiedy się z przywar, nie z osób natrząsa(...)