Re: [WINNT] [ot] nowy Skype

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] [ot] nowy Skype
From: "HF5BS" <hf5bs@t.pl>
Date: Fri, 14 Apr 2017 14:09:11 +0200

Użytkownik "PiteR" <email@fauszywy.pl> napisał w wiadomości XnsA755BBB289190PanElektronik@localhost.net">news:XnsA755BBB289190PanElektronik@localhost.net...
Nowy Skajp się wywala sam podczas bezczynności :) Stary był jak skała.
No i te pojebane ikony w kolorze szarym zadają szyku.

Zandruciały+skaflały "Łindołs", "złindołsiały" (chociaż i tak dobrze, że nie "zfejzbuczały") Skype... (już o klockowatości nie wspomnę, bo będę mieć grzech śmiertelny) :P Hmm... właśnie sobie przypomniałem, że dawno się nie logowałem... Jak mi nie ruszy pod XP, to będę głośno i brzydko krzyczeć... I będę się musiał wyspowiadać... Kurcze... nawet w routerze (Connect Box, ma świetne i mocne wifi) do obsługi ustawień zaszyli te okropną chudą supermodernistyczną czcionkę, która jest taka cienka, że się rysować nie chce. A mój poprzedni Thomson, interfejs ma nieco staroświecki, czytelny, wyraźny, choć już z oznakami wtórnego zdziczenia. Ale jeszcze do ogarnięcia i nie męczy oczu. To jakaś nowo-moda, aby waliło po oczach, aby przeczytać się raczej nie dało, w myśl wywróconego do góry nogami powiedzenia, które teraz zapewne jest "Dobre jest wrogiem lepszego", zupełnie na opak, głupio. Zamiast jakichś w miarę ogarnialnych kształtów, makabryły przypominające szalet miejski, esy-floresy, jak po dobrych dopalaczach. Aż muszę ponownie wcisnąć ów komunikator i odnowić znajomości... I zobaczyć, co tam twórcy wymyślili.

--
I śmiech niekiedy może być nauką,
Kiedy się z przywar, nie z osób natrząsa(...)