[WINNT] Odwolanie do nieistniejacego konta

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] Odwolanie do nieistniejacego konta
From: "ZeteR" <nospam@accepted.com>
Date: Sat, 1 Apr 2017 20:07:47 +0200
Problem taki:
Windows xp pro sp3, wszystkie poprawki.
Nie ma żadnych wirusów - nod32 ver.9, malwarebytes też nic nie znalazł.
Jakiś czas temu usunąłem nagle powstałe konto
ZARZĄDZANIE NT. Teraz za każym razem po wejściu na moje tradycyjne konto
mam taki komunikat w Przeglądzie zdarzeń:

System Windows nie może wykonać logowania, ponieważ nie można
załadować Twojego profilu.
Jeśli ten problem będzie się powtarzać, skontaktuj się z administratorem
sieci.
SZCZEGÓŁY - Nieokreślony błąd.
użytkownik: ZARZĄDZANIE NT\USŁUGA LOKALNA

Na moimkoncie Nazwa/Administrator  wszystko działa OK,
problemem jest bardzo długie wejście do systemu, pulpit jest -
muszę po prostu czekać na zaprzestanie poszukiwania profilu, który nie istnieje.

Nie znalazłem  sposobu na usunięcie tego problemu. Żadne cleanery rejestru
nic nie zrobiły. Nie ma  mowy o reinstalacji, wykonałem instalacje naprawczą
z płyty xp sp3 i zainstalowałem wszelkie poprawki. Bez zmian

--
ZeteR