[WINNT] VMware Player - nie działa wirtualny schowek, kopiowanie plików

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] VMware Player - nie działa wirtualny schowek, kopiowanie plików między wirtualnym systemem a macierzystym.
From: "telep" <0@o>
Date: Wed, 8 Feb 2017 10:34:03 +0100
Czy są potrzebne jakieś dodatkowe czynności aby działała wymiana plików między macierzystym (głównym, tym z którego poziomu uruchamiam VMware Player) systemem a systemem odpalonym przez VMware Player? Czyli z macierzystego systemu kopiuję jakiś plik i chcę go wkleić do systemu wirtualnego (odpalony win xp 64 bit) i w wirtualnym jest nieaktywne polecenie PASTE czyli wklej - czyli nic z przenoszenia plików między systemami.
Ten wirtualny obraz sam rzeźbiłem i może coś pominąłem w trakcie?
Dziwnym trafem jak odpalę gotowca wirtualnego win2k stąd https://winworldpc.com/product/windows-nt-2000/final to kopiuj wklej działa bez problemu między macierzystym a wirtualnym systemem.

Czy może chodzi o dodatek VMware Tools (czyli współdzielony schowek, o którym mowa tutaj http://traxter-online.net/vmware-player-tworzenie-i-korzystanie-z-wirtualnych-systemow/) i gdzieś jakaś dodatkowa konfiguracja tego dodatku?
Wirtualny odpalon pod xp 64 bit.
Wirtualna maszyna to VMware Player 6.0.4 stąd
https://my.vmware.com/web/vmware/free#desktop_end_user_computing/vmware_player/6_0|PLAYER-604|product_downloads

  • [WINNT] VMware Player - nie działa wirtualny schowek, kopiowanie plików między wirtualnym systemem a macierzystym., telep <=