Re: [WINNT] CDA na MP3 - czym?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] CDA na MP3 - czym?
From: "HF5BS" <hf5bs@t.pl>
Date: Fri, 3 Feb 2017 10:31:39 +0100

Użytkownik "JA" <JA@JA.pl> napisał w wiadomości news:58943572$0$5151$65785112@news.neostrada.pl...
Chodziłotylko o * CDA. Nie wiem skąd sie to mpa wzięło.

Ja to robię Exact Audio Copy, do kodowania LAME, do kodowania używam CBR 128, gdyż tyle mi wystarczy, kładę nacisk na jakość kodowania, "bitrate" nie jest jedyne istotne. LAME trzeba dograć, można używać systemowych, najgorsze nie są, ale z ich przepływnością no... do 56 tylko, ja mam wgrany K-Lite Mega Pack i na tym bazuję zamiennie z LAME, jakość, jak się dobrze ustawi, przyzwoita. To nie badziewny X-ing (kodek wygodnego programu Audiocatalyst), który z danych robi sieczkę, zwłaszcza metalizując górę. Rezultaty mam OK, używam do porysanych płyt, ktore czasem wykładają się na innych zgrywarkach. Przywykłem do tego programu, jest darmowy oczywiście.

Uprzedzając stwierdzenia (pojawiają się), że "EAC to badziewie - u mnie się sprawdził"

(C) Kabaret Neo-Nówka.