Re: [WINNT] instalacja XP

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] instalacja XP
From: "Zyga" <zygat_xx@wp.pl>
Date: Tue, 10 Jan 2017 07:26:39 +0100
HF5BS wrote:
Użytkownik "BaSk" <piszcie.sobie.n@berdyczow> napisał w wiadomości
news:587432a2$0$5153$65785112@news.neostrada.pl...
Na 90% twoja instalka XP, nie wspiera SATA.Pewnym remedium na to
jest przestawienie kontrolera dyskowego z trybu AHCI w tryb IDE,

Mam kompa z P-4, którego płyta pozwala dołączyć dyski SATA, acz nic
nie wiem o to, w jakim pracują trybie. Ale SATA jest, gro i bucy,
widzialny

W BIOSie powinno być, jakie jest aktualne ustawienie, powiązane jest
to z opcją zmiany na inny tryb. Każdy komp powinien to mieć
przestawialne.

Gdzie to sie przestawia?
http://ebay.redplanettrading.com/desktops/case/optiplex780/Optiplex780_SM_DT/bios.htm
https://www.manualslib.com/manual/678395/Dell-Optiplex-780.html?page=18#manual
https://espace.cern.ch/winservices-help/NICEEnvironment/NICEInstallation/Documents/INSTRUCTIONS/Optiplex780.htm

Może tu, na co przestawic?:

RAID Autodetect / AHCI  = RAID if signed drives, otherwise AHCI
•RAID Autodetect / ATA= RAID if signed drives, otherwise ATA
•RAID On / ATA= SATA is configured for RAID on every boot
•Legacy = The hard drive controller is configured for legacy mode

Pzdr.
Zyga