Re: [WINNT] instalacja XP

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] instalacja XP
From: "Zyga" <zygat_xx@wp.pl>
Date: Mon, 9 Jan 2017 20:33:56 +0100
Grzegorz Niemirowski wrote:
Zyga <zygat_xx@wp.pl> napisał(a):

Co moze byc za przyczyna, że nie moge zainstalowac XP-ka?

A jaka jest treść komunikatu na niebieskim ekranie? Może brak
sterowników SATA?

O sterownikach nic nie pisze, na planszy jest tekst napisany w postaci lieterk robaczkow i wiele podanych kodów bledu. Mozna z tego napisu wyczytac, ze nalezy sprawdzić dysk czy nie ma bledow, sprawdzic czy nie ma wirusow itd.. Poza tym nawet gdyby brakowalao sterownikow, to jak u podac, skoro nie mam flopa. No tak mozna sobie instalke spreparowac z potrzebnymi sterownikami.

Poza tym jest pytanie po co instalować XP w 2017 roku. A jeśli jest z
jakiegoś powodu niezbędny, to może lepiej jako maszyna wirtualna?

Mam program DOS-owski ktorego musze w dalszym ciagu uzywać, sporadycznie ale musze. Nie wiem czy na maszynie wirtualnej z XP bedzie dzialac?. Jesli twierdzisz, ze będzie działal, to MW instalować tak jak tu opisano http://www.komputerswiat.pl/poradniki/programy/windows-7/2011/02/tworzymy-wlasny-tryb-xp.aspx

--
Pzdr.
Zyga