Re: [WINNT] instalacja XP

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] instalacja XP
From: pueblo <nomail@nomail.pl>
Date: 10 Jan 2017 13:40:32 GMT
Witaj ąćęłńóśźż, 10 sty 2017 w news:o52i7o$r8m$1@node1.news.atman.pl
napisałeś/aś:

> W tym przepisie nie ma niczego o tym, jak doinstalować sterownik
> AHCI (w sytuacji, gdy już postawiliśmy system w opcji 'Legacy IDE',
> czyli bez dogrywania sterownika dysku). A w mojej instalacji w
[...]

Nie chciałem cie wprowadzać w błąd, to był pierwszy link z brzegu. Po
prostu pamiętałem, że coś takiego nawet chyba sam robiłem. Musisz jeszcze
poszukać, jak ci bardzo zależy, bo może się da.
Pytanie jaki system?
Wcześniej pisałeś:

>zmienilismy w BIOS-ie 'Legacy IDE' na 'Native SATA', to komputer
> przestaje widziec dysk i system nie podniesie sie

Znaczy co? No boot device, czy w ogóle Bios nie widzi wtedy dysków?