Re: [WINNT] instalacja XP

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] instalacja XP
From: "HF5BS" <hf5bs@t.pl>
Date: Tue, 10 Jan 2017 22:18:58 +0100

Użytkownik "Zyga" <zygat_xx@wp.pl> napisał w wiadomości news:58751475$0$5156$65785112@news.neostrada.pl...
To byl jak Grześ pisał brak sterownikow. Przelaczenie z AHCI w tryb IDE wszystko zaczelo pracowac poprawnie.

No, czyli STOP był 7B... tylko mnie zastanawia, czemu się wydymał już przy instalacji, instalator (nie BIOS) powinien po prostu takiego dysku nie zobaczyć, jeżeli pracuje to w AHCI...? Chociaż.... CD-ROM też masz SATA? To może być powodem, mam wrażenie, że loader przy uruchomieniu jądra, próbuje coś doczytać z CD-ROM, a w momencie, gdy straci dostęp do napędu - wypieprza się. Ale muszę to zbadać, zrobi się przy okazji, muszę tylko kupić nowy napęd do laptopa, bo się stary rozsypał. W każdym razie, nie mogę się oprzeć wrażeniu, że Twoja instalka mogła być modyfikowana, albo, co też mi się niedawno zdarzyło - sterownik do AHCI, nie jest kompatybilny ze sprzętem i nie jest w stanie go wysterować - też się wyburaczało z 7B, mimo obecności sterownika, chodzącego na innych sprzętach.

Zrezygnowalem z wlaczenia trybu IDE, a zainstalowalem Win 7 i maszyne wirtualna, wszystko hula jak talala!

No i o to proszę Waćpana chodzi!

Dzieku wszystkim za pomoc :-)

Nie ma za co, cieszymy się, że masz już to, czego potrzebujesz :)

--
...Ja biorę na siebie schody, znajdę je skubane i skopię im poręcz
tak, że nie będą wiedziały, którędy na górę. (C) Osioł ze Shreka.