Re: [WINNT] instalacja XP

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] instalacja XP
From: ąćęłńóśźż <nie@dla.spamerow>
Date: Tue, 10 Jan 2017 10:40:43 +0100
Spróbuj Legacy.
Po zmianie HD na SSD tez zainstalowałem xp w trybie IDE (ATA), bo nie miałem
pod reką stacji dyskietek.
Teraz trochę żałuję z uwagi na szybkość transferów i (szczególnie na Twoim
miejscu, jeżeli planujesz W10 na tym samym BIOS-ie, bo tryb Legacy zostanie i
dla W10 !) poszedłbym drogą zewnętrznej stacji dyskietek 3 1/2'' cala za jakieś
grosze (i USB legacy: "On") i wgrania sterownika AHCI SATA.
Tylko uważaj przy szukaniu stacji dyskietek, nie każda stacja daje się czytać
przy instalacji, potrzebujesz albo firmowej Dell (nie mieszaj do Della stacji
IBM, HP itd bo przy instalce po Fn6 może nie być czytana) albo jakiejś znanej z
uniwersalności.
BTW mam w szafie Dell Floppy Drive Module (Teac 2004 r. na usb) jakbyś był z DC.

-----