[WINNT] Problem z XBOOT...

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] Problem z XBOOT...
From: "HF5BS" <hf5bs@t.pl>
Date: Tue, 10 Jan 2017 23:00:22 +0100
Ostatnia wersja, czyli 1.0.14 beta. Wszystkie możliwe pakiety Net zainstalowane (wymaga czwartego). WinXP, SP3. Potrzebowałem czegoś, co mi na płycie DVD zmieści 4 obrazy ISO, dwa małe, po ok. 50 MB i dwa duże, po ok. 1.5 GB. OK, powciagałem pliki na listę, create ISO, ZONK, plik wynikowy jest dwakroć większy, niż oczekiwany, przecierpiałbym utratę miejsca, byle tylko się zmieściło w 4.7 GB, na płycie, musi być na płycie. Opcji za bardzo do ustawień nie ma... Testowe uruchomienie obrazu pod QEMU prawidłowo pokazuje, że są dwa duże i dwa małe. Ale po zajętym miejscu widać, że duże wciągnęło dwukrotnie i miejsce uległo utracie. Pomyślałem, że sprawdzę z samymi małymi, po 50 parę MB. Sru... nosz kurna, plik wynikowy 111 MB, czyli się zgadza! To z identycznymi nastawami dopisałem znów 2 duże do listy i się znów zesrało, plik wynikowy zamiast mieć 3 GB z kawałkiem, ma ich ponad 6. Ki diabeł? Co się dzieje? Podpowiedzcie proszę, jakim innym programem nagram DVD multiboot, z 4 obrazami każdy bootujący? Linki, które przejrzałem, robią to na USB, a ja potrzebuję na płycie... Oczywiście, poszukam dalej, ale zanim ostatecznie powieszę psy na programie, chciałbym dociec, czemu dał on dupy, z mojej, czy ze swojej winy? Przecież nie dodawałem dużych obrazów dwukrotnie, a i tak one dwukrotnie w obrazie ostatecznym są... Najśmieszniejsze, że dublety nieznacznie różnią się długością. A małe - jak najbardziej, dubletów nie mają, a dodawałem je razem wszystkie cztery...
(przy dodawaniu sztuka po sztuce jest identycznie)

--
...Ja biorę na siebie schody, znajdę je skubane i skopię im poręcz
tak, że nie będą wiedziały, którędy na górę. (C) Osioł ze Shreka.