Re: [WINNT] instalacja XP

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] instalacja XP
From: "HF5BS" <hf5bs@t.pl>
Date: Tue, 10 Jan 2017 02:31:28 +0100

Użytkownik "BaSk" <piszcie.sobie.n@berdyczow> napisał w wiadomości news:587432a2$0$5153$65785112@news.neostrada.pl...
Na 90% twoja instalka XP, nie wspiera SATA.Pewnym remedium na to
jest przestawienie kontrolera dyskowego z trybu AHCI w tryb IDE,

Mam kompa z P-4, którego płyta pozwala dołączyć dyski SATA, acz nic nie
wiem o to, w jakim pracują trybie. Ale SATA jest, gro i bucy, widzialny

W BIOSie powinno być, jakie jest aktualne ustawienie, powiązane jest to z opcją zmiany na inny tryb. Każdy komp powinien to mieć przestawialne. Konkretnej lokalizacji nie podpowiem, bo jedne mają w opcjach napędów, inne w opcjach kontrolerów, a jeszcze inne, w opcjach portów, spotkałem się chyba też, że było w opcjach chipsetu.

jest wpięty tam dysk, i w instalacji XP-ka nic nie bruździło. A co do
zmiany trybu, to jeśli uda Ci się Zygo jednak jakoś tego XP-ka na Dellu
postawić, to daj znać koniecznie! Bo i ja bym chciał uruchomić kilka
programów, co pod W-10 nie chodzą, nawet w virtualizowanym XP.

Ani M$-VPC, ani VirtualPC, ani Qemu chociażby? Jako dedykowane środowisko, a nie bezpośrednio instalowany tryb, czy jak to tam wygląda, nie testowałem w W10.

--
...Ja biorę na siebie schody, znajdę je skubane i skopię im poręcz
tak, że nie będą wiedziały, którędy na górę. (C) Osioł ze Shreka.