[WINNT] Czy to normalne? :) Część druga.

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] Czy to normalne? :) Część druga.
From: "HF5BS" <hf5bs@jo.pl>
Date: Fri, 2 Dec 2016 17:32:17 +0100
Pisałem, że mi baaardzo powoli pakowało.
Zrobiłem więc coś, o czym powszechnie uważa się, że jest czynnością kompletnie niepotrzebną, jestem więc głupi. Dzięki głupocie uzyskałem czasy, identycznych czynności w identycznych warunkach następujące:
(pełne zestawienie, z poprzednim włącznie, by od razu było widać różnicę)

A) RAR 28:20, ZIP 16:10
B) RAR 01:50, ZIP 00:51

Czynności wykonywane dla A i B były identyczne, różniły się natomiast diametralnie sytuacją, z sytuacji A, wyprowadziłem zupełnie niepotrzebnym nikomu manewrem, nie zmieniając żadnego programu, żadnego ustawienia, ani sprzętowego, ani programowego. Potrwało to dwa dni, zanim wyprostowałem. Czynność prosta, acz niezwykle zasobo/moco-chłonna. A przede wszystkim czasochłonna. Podane są czasy min:sec, wykonywania się każdej z czynności. Przypominam - pakowanie zestawu ok. 404 MB plików, w większości tekstowych, komputer mocny, bo 2x2.8GHz i 3GB RAM. Jako podpowiedź posłużę się jakby eufemizmem - nastąpiło uporządkowanie czegoś. (to ogromna podpowiedź, więc jedyna)

Resztę wyjaśnię w rozwiązaniu, które zamieszczę najpóźniej jutro i wykażę, że niestety, będę musiał to co jakiś czas powtarzać.
I nie ja jedyny mam ten problem...

Śmiejmy się z głupich, choć i przewielebnych. - I.Krasicki "Monachomachia"