Re: [WINNT] Problem z nagrywaniem DVD video

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Problem z nagrywaniem DVD video
From: Marek <precz@spamowi.com>
Date: Sun, 23 Oct 2016 21:06:33 +0200
W dniu 2016-10-23 o 20:07, Olek pisze:

Ostatecznie to się przekłada na różne rozdzielczości zapisanego obrazu.
Po prostu ten tradycyjny format DVD, który obsługują wszystkie
odtwarzacze DVD miał tylko 576 linii i pewnie odpowiadający mu kodek.
Play Memories daje do wyboru jeszcze dwie wyższe rozdzielczości, coś jak
HD Ready i Full HD ale tych już nie pociągnie stary sprzęt DVD.

Właśnie wykonałem jeszcze jeden test, który dowiódł, że nie chodzi o rozdzielczości itp. Co mnie martwi jeszcze bardziej :(

Otóż utworzyłem pod Nero Burning Rom płytę Video DVD. Zgrałem na nią potem katalogi VIDEO_TS i AUDIO_TS z innej płyty, która prawidłowo jest odtwarzana. I dupa... nadal DVD Error. Zatem chodzi o formatowanie dysku. Nero robi coś czego nie akceptują starsze odtwarzacze. Nie wiem jak sprawdzić co to takiego.

--
Pozdrawiam,
Marek