Re: [WINNT] Problem z nagrywaniem DVD video

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Problem z nagrywaniem DVD video
From: "1634Racine" <mnjfmr@j.cbqebml>
Date: Tue, 25 Oct 2016 15:59:11 +0200
Marek w news:nuj1nr$gpq$1@news.icm.edu.pl
[....................]
Otóż utworzyłem pod Nero Burning Rom płytę Video DVD.

czyli VIDEO_TS i AUDIO_TS na dysku (zakladam, bo taki sens tego posta...). ok.

Zgrałem na nią potem katalogi VIDEO_TS i AUDIO_TS z innej płyty

tzn jak zgrales? na juz istniejace VIDEO_TS i AUDIO_TS wklepales z innej plyty VIDEO_TS i AUDIO_TS... ?

, która prawidłowo jest odtwarzana. I dupa... nadal DVD Error.

no, jesli rozumiec doslownie opis - to nic dziwnego. groch z kapusta sie zrobil. Jak to ma grac? struktura plikow nijak sie ma wzajemnie do siebie.

albo:
opisuj bardziej algorytmicznie i w punktach, bowiem ze malo jasno to opisujesz.

btw:
w calym tym watku , podejrzewam, ze problem dotyczy *STRUKTURY* , a nie formatow, plyty. Strukture mozna dosyc latwo poprawic w ifoedit.