[WINNT] Problem z nagrywaniem DVD video

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] Problem z nagrywaniem DVD video
From: Marek <precz@spamowi.com>
Date: Fri, 21 Oct 2016 22:40:33 +0200
Witam Was,

Z góry przepraszam, że piszę na niewłaściwą grupę. Niestety grupa multimedialna praktycznie umarła a z drugiej strony zapewne znajdzie się tu paru speców, którzy pomogą mi się uporać z pewnym problemem.

Otóż kłopot dotyczy sposobu nagrywania własnych płyt DVD video. Zastosowanie aplikacji Nero Video (UDF 1.2) powoduje, że nie na wszystkich odtwarzaczach da się odtworzyć filmy. Z kolei na tych "opornych" odtwarzaczach daje się uruchamiać komercyjne płyty DVD. Nie ma też problemu z odtwarzaniem kopii (DVD-R) tych płyt wykonanych przez Nero Burning Rom. Support Nero nie pomógł.

W związku z powyższym mam pytania dotyczące dwóch kwestii:

1. Czy jest jakieś narzędzie dla Windows, które potrafi wyświetlić informacje o danym dysku video DVD? Dążę do tego by porównać płytę "sklepową" z płytą nagraną w Nero Video by ustalić jakie są między nimi różnice. Sam nie wiem czego potrzebuję ale chciałbym poznać powód niekompatybilności. Zapewne kodowanie, wersja UDF itp.

2. Czy możecie polecić mi jakiś soft pozwalający na nagranie płyt video wraz z menu początkowym? Mile widziany wybór gotowych szablonów menu.

--
Pozdrawiam,
Marek