[WINNT] [OT] Czcionka środowiska w GIMP

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] [OT] Czcionka środowiska w GIMP
From: artiun <artiun@spam.wp.pl>
Date: Fri, 21 Oct 2016 19:17:05 +0200

Poniżej zrzut z przykładowego okna GUI GIMP'a.
Na obu komputerach jest XP SP3.
Na obu czcionka systemowa jest prawidłowa tzn. taka jak w górnym oknie.
Natomiast czcionki GUI GIMP'a na obu komputerach różnią się.

Nie wiem dlaczego co jest tego przyczyną (może konfiguracja GIMP'a)?
Nie mogę znaleźć info o podanym problemie, głównie dlatego, że
wszystko co podaje google dotyczy instalacji dodatkowych czcionek
w GIMP'ie (użytkowych).

Zna ktoś odpowiedź/podpowiedź w jaki sposób uzyskać w GUI czcionkę
systemową?

http://artiun.cba.pl/tmp/gimp.jpg

PS. Co ciekawe z Inkscape jest podobnie. Chyba coś jest nie tak
w systemie :(

--
Artur