Re: [WINNT] Szukam (specjalnego) programu .flv -> .mp4

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Szukam (specjalnego) programu .flv -> .mp4
From: "Ewa" <E@wa.pl>
Date: Sun, 16 Oct 2016 17:26:02 +0200
Użytkownik "1634Racine" <mnjfmr@j.cbqebml> napisał w wiadomości
news:58039372$0$15206$65785112@news.neostrada.pl...
w opcjach: zmien kopiowanie oryg. audio na konwersje aac, bitrate ->  min.
160 i to juz  jest b. ok.

Bardzo dziękuję.
Plik video.mp4 na komputerze powstał i został zapisany w oczekiwanym
folderze. Jego jakość na komputerze jest praktycznie taka sama jak jakość
video.flv.
Natomiast na TV jego jakość jest gorsza niż na komputerze. Jest taka sama
jak plików przetworzonych bezpośrednio z ffmpeg.

Myślę, że częściowo może to wynikać z tego, że na komputerze oglądam
te filmy w mniejszym okienku, a powiększone do całego ekranu też tracą
na jakości. Na TV nie wiem czy i ewentualnie jak je zmniejszyć. Odtwarzają
mi się na całym ekranie. Wystarczyłby mi mniejszy. Ale tego TV dopiero
się uczę. :-)

W każdym razie już mogę sobie potrzebne filmy przeciągać do formularza
programu Pazera i przetwarzać.

Jeszcze raz dziękuję i pozdrawiam
Ewa