Re: [WINNT] Szukam (specjalnego) programu .flv -> .mp4

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Szukam (specjalnego) programu .flv -> .mp4
From: "1634Racine" <mnjfmr@j.cbqebml>
Date: Sat, 15 Oct 2016 20:45:24 +0200
Ewa w news:58023297$0$650$65785112@news.neostrada.pl
[..............]
jak nie dziala, skoro dziala :) to jest jeden z najbardziej pilnowanych pakietow, by dzialal.
propoz.:
sciagnij caly pakiet pazerowy, albo (jesli jest) osobny program
stamtad ->  Pazera MP4 Converter
Czyli konkretnie co i skąd mam ściągnąć?

na wyrost napisalem poprzednio, bowiem najnowszy --> http://www.pazera-software.com/products/mp4-converter/ chociaz ma wymalowane na www, ze jest dla XP, to (juz) nie jest dla xp i to okazalo mi sie dopiero teraz, po sciagnieciu i sprawdzeniu: w xp jest przy konwersji znany blad. Po prostu Pazera nie usunal "xp" z opisu, a do srodka najnowszej wersji wpakowal kompilacje ffmpeg juz nie dla xp.
link do poprzedniej wersji dobrej dla xp:

http://www.pazera-software.com/files/old/Pazera_MP4_Converter_PORTABLE_1.0.zip
I z tego korzystaj.
tak najkrocej: profil = high; kodowanie dwuprzebieg., audio: jest b. mozliwe, ze audio w pewnych (wszystkich?) flv jest wlasciwe dla kontenerow mp4 *) i bez sensu bedzie jego rekodowanie, przeto w opcjach audio mozna wowczas dac "kopiuj oryg....".

*)
the following kinds of audio-data are recommended (for compatibility reasons) to be embedded in MPEG-4: MPEG-4 AAC, MP3, MP2, MPEG-1 Part 3, MPEG-2 Part 3, CELP (speech),TwinVQ (very low bitrates), SAOL (midi)