Re: [WINNT] Szukam (specjalnego) programu .flv -> .mp4

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Szukam (specjalnego) programu .flv -> .mp4
From: "Ewa" <E@wa.pl>
Date: Wed, 12 Oct 2016 15:20:33 +0200
Użytkownik <radekp@konto.pl> napisał w wiadomości
p79svbtl4itrc0c03irggp8hfmoonmogc4@4ax.com">news:p79svbtl4itrc0c03irggp8hfmoonmogc4@4ax.com...
Nie ma sensu używać jakiegokolwiek programu, zwykły ffmpeg.exe zrobi to
bez
problemu jeżeli w flv masz wideo w formacie h.264 (a pewnie tak jest).
Prawdopodobnie tak, ale nie wiem jak to sprawdzić mając tylko zapisany
plik.
Ja do tego używam odtwarzacza Media Player Classic Home Cinema (MPC-HC),
jest
GSpot i pewnie z setka innych analizatorów.
Zresztą ffmpeg i tak pokazuje co siedzi w źródłowym pliku, więc on
wystarczy.

Program MPC-HC we Właściwościach dla pliku video.flv, z którym robiłam
próbę, pokazał:
Video: Flash Video 1 426x240 24fps 290kbps [V: flv, yuv420p, 426x240, 290
kb/s]
Audio: MP3 22050Hz stereo 65kbps [A: mp3, 22050 Hz, stereo, 65 kb/s]
Takie pliki ściągałam w różnych okresach czasu, różnymi programami, z
różnych
źródeł, więc ich parametry mogą być różne. Jeśli jednak dałyby się je
wszystkie
konwertować w jednakowy sposób, to ewentualna utrata jakości byłaby pewnie
dla mnie do przyjęcia.

Zrobisz sobie plik cmd/bat i będzie Ci przepakowywał automatycznie
(oczywiście po uruchomieniu takiego batcha) wszystkie flv, które do
katalogu
wrzucisz.

Na razie byłabym szczęśliwa gdyby przetworzył się tą metodą chociaż jeden
plik.
Nie wiem co zrobić żeby nie pokazywał się błąd:
ffmpeg.exe - Nie znaleziono punktu wejścia.
Nie znaleziono punktu wejścia procedury GetNumaNodeProcessorMaskEx
w bibliotece KERNEL32.dll.

Pozdrawiam
Ewa