Re: [WINNT] Szukam (specjalnego) programu .flv -> .mp4

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Szukam (specjalnego) programu .flv -> .mp4
From: "1634Racine" <mnjfmr@j.cbqebml>
Date: Fri, 14 Oct 2016 00:34:40 +0200
Ewa w news:57ff8816$0$5146$65785112@news.neostrada.pl
Użytkownik "1634Racine" <mnjfmr@j.cbqebml> napisał w wiadomości
news:57fed672$0$643$65785112@news.neostrada.pl...
z zeranoe ta wersja (czyli Twoja)
https://ffmpeg.zeranoe.com/builds/win32/static/ffmpeg-20160227-git-515657
8-win32-static.7z jest ostatnia dla xp i ffmpeg  bez problemu
przepakowuje flv do mp4 (przed chwila sprawdzilem).
Czy na kazdym flv masz bledy? jesli nie - moze to sprawa tego akurat flv
(na 100% jest avc? tak mowi mediainfo?)
Nie byłam świadoma, że w flv są błędy. Film się odtwarza bez problemu
od początku do końca.

nie o bledy *w* flv mi chodzilo mi, lecz o to czy "na kazdym" flv masz bledy
w przepakowaniu (do mp4). Malo czytelnie to napisalem , jak widac. Same flv
emisyjnie sa ok. Zapewne.
Przeto powtorze: mozesz plik flv (z jeden, ten, ktory daje bledy , gdy
ffmpeg probuje go przepakowac) wrzucic na jakis portal, serwer,  wyslac na
wetransfer.com, a tutaj link do niego? Wykonalne na pstryk.

Co to znaczy "na 100% jest avc?" ?

stad sciagasz *mediainfo* -->
http://portableapps.com/apps/music_video/mediainfo-portable
I tym programem badasz plik flv, czy aby "na 100%", a wiec czy faktycznie,
jest kodowany kodekiem x264/h264, co daje plik kodowany (avc) ->
https://pl.wikipedia.org/wiki/H.264/MPEG-4_AVC
czyli nadaje sie do przepakowania do mp4 za pomoca  wiersza polecen dla
ffmpeg.