Re: [WINNT] Szukam (specjalnego) programu .flv -> .mp4

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Szukam (specjalnego) programu .flv -> .mp4
From: "radekp@konto.pl" <radekp@konto.pl>
Date: Wed, 12 Oct 2016 14:04:18 +0200
Wed, 12 Oct 2016 13:51:02 +0200, w
<57fe239f$0$5156$65785112@news.neostrada.pl>, "Ewa" <E@wa.pl> napisał(-a):

> Użytkownik <radekp@konto.pl> napisał w wiadomości
> hrnmvbdselp37d6nuabb397ujgdm2ld86g@4ax.com">news:hrnmvbdselp37d6nuabb397ujgdm2ld86g@4ax.com...
> Sat, 8 Oct 2016 08:54:18 +0200, w
> <57f8981a$0$5147$65785112@news.neostrada.pl>,

> Prawdopodobnie tak, ale nie wiem jak to sprawdzić mając tylko zapisany plik.

Ja do tego używam odtwarzacza Media Player Classic Home Cinema (MPC-HC), jest
GSpot i pewnie z setka innych analizatorów.
Zresztą ffmpeg i tak pokazuje co siedzi w źródłowym pliku, więc on wystarczy.

> Tak zrobiłam, nawet zmieniłam nazwę pliku na video.flv żeby nie bruździły
> jakieś znaki w nazwie typu spacja lub tp.
> Odpowiedź była następująca:
> ffmpeg.exe - Nie znaleziono punktu wejścia.
> Nie znaleziono punktu wejścia procedury GetNumaNodeProcessorMaskEx
> w bibliotece KERNEL32.dll.
> Plik video.flv był w podkatalogu bin.
> (Próbę zrobiłam pod Win XP Pro).

Last working version working on Windows XP is ffmpeg-20160227-git-5156578.

> Ponadto, nie wiem co to znaczy zmienić kontener flv na mp4 dla wideo.

ffmpeg zrobi to za Ciebie, tj. przepakuje video z flv na mp4 -- bez
rekompresji.

PS. Wystarczy, że z ściągniętego zipa wypakujesz sobie sam plik ffmpeg.exe np.
do katalogu "flv2mp4"-- reszta plików nie jest potrzebna.
Zrobisz sobie plik cmd/bat i będzie Ci przepakowywał automatycznie (oczywiście
po uruchomieniu takiego batcha) wszystkie flv, które do katalogu wrzucisz.
Ja tak robię, bo TV nie łyka plików mts z aparatu foto, a to też kodek h.264
tylko w kontenerze mts.