Re: [WINNT] Szukam (specjalnego) programu .flv -> .mp4

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Szukam (specjalnego) programu .flv -> .mp4
From: "Uzytkownik" <adress@serwer.pl>
Date: Sat, 8 Oct 2016 16:25:29 +0200
Ewa wrote:
Mój nowy telewizor nie odtwarza plików .flv.
Mam bardzo dużo takich plików, głównie z krótkimi
filmami do nauki języków.
Potrzebny byłby mi program do konwersji, ale taki by
po wpisaniu nazw plików .flv wraz z ich ścieżkami do
jakiegoś pliku tekstowego przetworzyć je z zachowaniem
ścieżek do formatu .mp4, ewentualnie .avi.
Czy ktoś zna taki prosty, najlepiej darmowy program?
Bardzo proszę o pomoc.

Pozdrawiam
Ewa

YTD Video Downloader - oferuje on możliwość konwersji do formatów MOV, MP4, 3GP, WMV, AVI lub MP3
http://www.instalki.pl/programy/download/Windows/pobieranie_plikow/YTD_YouTube_Downloader_converter.html