Re: [WINNT] windows 32bit - co z niedostępną pamięcią

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] windows 32bit - co z niedostępną pamięcią
From: Olaf Frikiov Skiorvensen <Belzebub@invalid.invalid>
Date: Sun, 09 Oct 2016 19:32:09 +0200
Wcale nie przypadkiem, dnia Sun, 9 Oct 2016 11:49:24 +0200
 doszła do mnie wiadomość  <ntd3r1$t8f$1@node1.news.atman.pl>
 od "HF5BS" <hf5bs@jo.pl>  :

>Użytkownik "Olaf Frikiov Skiorvensen" <Belzebub@invalid.invalid> napisał w
>wiadomości jr3ivb19oejhtas3vuacarsqk301bipjd5@4ax.com">news:jr3ivb19oejhtas3vuacarsqk301bipjd5@4ax.com...

>A to nie można Pingwinowi wskazać, że oto-ten-plik, od dziś będzie Twoim
>Plikiem Wymiany? Przecież na pewno umie FAT16, którego górną granicą jest
>4GB, także swap Windy, jak i Lina mógłby być w tym samym miejscu, a poza
>tym, coraz więcej Linów umie przeczytać/zapisać NTFS, przy okazji zmniejszy
>się konieczność zamazywania swapa przy zamykaniu Windy. Hibernacja - czasem
> [...]

Wszystko da się zrobić.
Ja tylko chciałem zwrócić uwagę, że jeden plik wymiany na kilka
systemów to trochę tak, jak jedne gacie na kilkuosobową rodzinę, żyć
się da, ale są spore minusy.
--
Całujmy wszyscy dupę Henryka.
http://www.racjonalista.pl/kk.php/s,1546