Re: [WINNT] Karta graficzna - problem z instalacją pod XP

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Karta graficzna - problem z instalacją pod XP
From: artiun <artiun@spam.wp.pl>
Date: Sat, 8 Oct 2016 09:18:41 +0200
W dniu 2016-10-08 o 00:03, Adam pisze:
W dniu 2016-10-07 o 23:23, HF5BS pisze:
(...)
Ale komputer na którym piszę, jest używany także do innych celów i musi
być dobrze zabezpieczony. Komputerki, które wygoliłem, mam do innych
celów, robię na jednym coś w rodzaju zabawy (SSTV), mającej na celu
(...)

To SSVT jeszcze żyje?
Czyli jakoś programowo teraz się odbiera?

Bo monitora z długim luminoforem to już daaaawno nie widziałem.

To długieeeeeeeeeeeee to się kineskop nazywa. Iepiej oddaje kolory niż te płaskie g..., w znacznie wyższej cenie, na dodatek te długie pracują latami, a płaskie kończą zyciezaraz po okresie gwarancji.

--
Artur