Re: [WINNT] Windows 10 - wyłączanie lock screen

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Windows 10 - wyłączanie lock screen
From: atm <_@vp.pl>
Date: Mon, 26 Sep 2016 13:57:01 +0200
On 26.09.2016 13:14, Adam wrote:
W dniu 2016-09-26 o 13:12, atm pisze:

Trzeba zacząć szukać normalnego systemu :)

Niestety do bardzo wielu zastosowan zawodowych nie ma opcji.
A szkoda, bo tez chetnie przymierzylbym sie do alternatywy.

Ale do zawodowych powinien IMO wystarczyć Win7.

Z mojego punktu widzenia byl tak samo dobry jak obecnie W10.
W10 nawet nieco lepszy, lepiej sobie radzi z praca na aktywnym zadaniu gdy inne w tle ciagnie 100% mocy procesora. Irytuja jedynie te aktualizacje, niby mam wersje pro ale ostatnio system po chamsku zrestartowal w nocy system i stracilem przez to nieco pracy. Doszlo do tego, ze aktualizacja systemu jest wazniejsza od pracy, ktora moge wykonac m.in. dzieki temu systemowi... jak to bylo z nosem i tabakierą?