Re: [WINNT] Windows 10 - wyłączanie lock screen

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Windows 10 - wyłączanie lock screen
From: PM <pm@xx.xx>
Date: Sat, 24 Sep 2016 20:58:58 +0100
W dniu 2016-09-24 o 20:28, Animka pisze:
W dniu 2016-09-24 o 18:49, PM pisze:
W dniu 2016-09-24 o 17:24, Animka pisze:
W dniu 2016-09-24 o 02:38, PM pisze:
W dniu 2016-09-24 o 00:20, JaNus pisze:
W dniu 2016-09-24 o 00:48, PM pisze:
Zastanawia mnie kiedy ktoś wyśle bombkę do siedziby microshitu :/

Będą o tym wiedzieli, zanim jeszcze delikwent dojrzeje do tego aktu
desperacji.
A to dzięki analizie jego poczynań, np. to, co napisałeś, spowodowało,
że masz już przyznaną odpowiednią kategorię zagrożenia  ;-)

I dobrze, może mi chociaż jakąś flaszkę przyślą w ramach przeprosin ;)

Zrestartowało mi system bez jakiegokolwiek ostrzeżenia, potem mielił
przez prawie godzinę. Dobrze że zdążyłem zapisać robotę, bo chyba bym
se w łeb strzelił :/
Niewiem jak bardzo trzeba mieć nasrane we łbie, żeby wymyślić taki
sposób aktualizacji, dawniej można było określić godziny kiedy ma się
aktualizować, a teraz mogę co najwyżej podać godziny kiedy komp jest
użytkowany i to tylko w rozstrzale max 12h.

Możesz sobie usunąć to zadanie.

Jakie zadanie???

Mozesz także dodać zadanie jakie Ty chcesz.

Jedynie czego ja chcę, to to żeby system pracował tak jak JA tego
chce, a nie jak zasrany programista sobie wymyślił. Reasumując -
restartuje system wtedy kiedy JA uznam to za stosowne.
Ciekawi mnie bardzo co znaczy wg M$ tekst "przed próbą ponownego
uruchomienia sprawdzimy, czy nie używasz tego urządzenia", bo wg mnie
powinno być odliczanie, co najmniej kilkanaście minut i do tego
blokada restartu przy jakimkolwiek komunikacie przy próbie
zamknięcia(zamknięcia, a nie chamskiego killowania) danej aplikacji.

Wejdź w Zarządzanie komputerem-Biblioteka Harmonogramu Zadań-
Microsoft-Windows.
Tam masz listę wszystkich zadań. Ja wchodzilam w każde po kolei i
sprawdzałam co i kiedy ma mi się uruchamiać i powywalałam to co mi się
nie podobało. Szczególnie Windows Update mi się nie podobało i usunęlam
wszystkie zadania.

Animka, ty myślisz że ja nie mam co robić tylko sprawdzać co chwilę czy winupdate czegoś sobie nie dopisał. Aż się boję co będzie się działo w firmach, jak kompy zaczną się ludziom restartować w trakcie pracy, bo podejrzewam że ta dolegliwość jest również w wersji pro.

Aha, wpisy w rejestrze do winupdate które normalnie działały od czasów w2k niestety są olewane.
Może ktoś z windą Pro mógłby sprawdzić co jest dodawane przy edycji polis?

--
PM