Re: [WINNT] Windows 10 - wyłączanie lock screen

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Windows 10 - wyłączanie lock screen
From: PM <pm@xx.xx>
Date: Mon, 26 Sep 2016 15:16:38 +0100
W dniu 2016-09-26 o 13:09, HF5BS pisze:

Użytkownik "PM" <pm@xx.xx> napisał w wiadomości
news:nsb0b8$512$3@adenine.netfront.net...
W dniu 2016-09-26 o 12:13, Adam pisze:
W dniu 2016-09-26 o 13:10, PM pisze:
(...)
Trzeba zacząć szukać normalnego systemu :)

Są takie systemy. Tylko czasem trzeba wpisać jakieś dziwne polecenia,
typu sudo albo make  ;)

Tylko hasła nie zapomnij :)

Ale niestety pod linuxem nie chodzą pewne rzeczy i tu jest problem :(

...Maszyna wirtualna..., WINE...?
Gdzieś widziałem artykuł, jak Płatnika popędzić pod Linuksem w WINE,
jest korowód, ale da się.

Z Płatnikiem były zawsze problemy, nawet przy głupiej reinstalacji systemu i wgraniu tej samej wersji, często nie chciał odpalić starej bazy, wtedy wrzucało mu się na żywca stary katalog i hulało. Wracając do WINE, no niestety nie wszystko da się odpalić, miałem jakiś program pod windę, ale pisany w Javie i za cholerę nie można było odpalić. Jeszcze gorzej jest przy próbie macania bezpośrednio po portach - zajmowałem się kiedyś centralką telefoniczną, do której soft do jej obsługi był napisany tak że macał bezpośrednio po uarcie, nawet przejściówki nie pomagały. W końcu przepisaliśmy cały soft od zera i działa do dzisiaj.

Gdyby tylko OE się tak dało, to przechodzę natychmiast, bo już mnie
stery to telefonów Sferii nie trzymają, do nich w razie czego mam małego
klaptopika sprzed nastu lat (256RAM@266MHz, przygotowany przeze mnie
chodzi bardzo ładnie). Dziwne, ale tylko OE odpowiada pewnym moim
wymaganiom, mimo swoich wad. I jednak jest bardzo lekkim programem, w
porównaniu ze współczesnymi.

Kiedyś dawno dawno temu OE mi wyciął głupi numer przy imporcie maili - archiwum sprzed kilku lat poszło się czesać, od tego czasu używam tylko i wyłącznie TB i nie narzekam, choć nie powiem, ma kilka niedociągnięć.

--
PM