Re: [WINNT] Windows 10 - wyłączanie lock screen

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Windows 10 - wyłączanie lock screen
From: "HF5BS" <hf5bs@jo.pl>
Date: Mon, 26 Sep 2016 14:02:51 +0200

Użytkownik "Adam" <a.g@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:nsavtn$5en$2@usenet.news.interia.pl...
Niestety do bardzo wielu zastosowan zawodowych nie ma opcji.
A szkoda, bo tez chetnie przymierzylbym sie do alternatywy.

Ale do zawodowych powinien IMO wystarczyć Win7.

Popieram. Acz system nieco przyciężki, ale już średniej klasy Blaszak go uciągnie (choć z indeksem poniżej trójki może mulić), a i filozofia jest jeszcze prawie normalna. Kafli nie potrzebuję, co mi one dadzą? Kto chce niech bierze, nikomu nie bronię. Aż mi się dowcip przypomniał - pierdolnica vs dziewica, daję poniżej... (uwaga, słownictwo, ale potrzebne jako podkreślenie) Przez kilka miesięcy rehabilitacji w jednym z ośrodków, korzystałem z tamtejszego kompa, 4GB z W7-64, ładnie zabezpieczony (nawet ciut za mocno, ale uwzględniajac miejsce, popieram taką nadgorliwość), wysterowany, żwawy i stabilny. Filozofia trochę trudnawa, ale, kto radził sobie z wcześniejszymi, to i z W7 poradzi, to w nim cenię, że wiele rzeczy, steruje znacznie lepiej, niż XP, uczciwie to przyznaję. A i osoby, dla których komputer, to krasnoludki w środku, też sobie ładnie radziły.

Oto dowcip:
Pierdolnica do dziewicy, że sie nie rucha, życia nie zna, to takie fajne.
Dziewica do pierdolnicy - Taka jak ty, mogę być choćby zaraz, nawet za chwilę, taka jak ja, ty nie będziesz już nigdy... Pardon maj fręcz, ale tak mi się to w tej chwili kojarzy, starszy win vs nowszy win...

--
Gdy więc wszystkie sposoby ratunku upadły,
Wśród SERDECZNYCH PRZYJACIÓŁ, psy zająca zjadły. - I.Krasicki "Przyjaciele"