Re: [WINNT] Jak odczuwacie "postep" xp -> w7 -> w10 ???

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Jak odczuwacie "postep" xp -> w7 -> w10 ???
From: Yerine Ictimai <ictimai@yandex.ru>
Date: Sun, 21 Aug 2016 14:44:32 +0200 (CEST)
"maniek" <spam@spam> Wrote in message:
> Martwi mnie, że z linuxem dzieje się podobnie - a szukam jakieś małe
> alternatywy, która będzie mi przypominać win2k i będzie taka surowa wyglądem
> jak win2k.

A weź jakąś minimalistyczną dystrybucję, np. Slackware albo
 skrojony idealnie na twą miarę Gentoo, a w nim któryś
 minimalistyczny windows manager, np. FluxBox albo IceWM, ja tak
 mam i z przyjemnością patrzę jak komputer wykorzystuje swe zasoby
 do naprawdę użytecznych rzeczy, np. Firefoksa,  któregoś
 OpenOffice'a, kompilacji - zamiast sapać i dyszeć przy ruszaniu
 myszą lub otwieraniu WindowsExplorer'a żeby zobaczyć co znajduje
 się w katalogu Dokumenty

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/