Re: [WINNT] Zmiana dysku

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Zmiana dysku
From: jureq <jureq@Xusun.to.z.adresu.Xop.pl>
Date: 15 Aug 2016 08:19:29 GMT
On Sat, 13 Aug 2016 12:02:56 +0200, Trybun wrote:

> Trochę namieszałeś w tym opisie.. Niby chcesz dane przenieść na dysk
> 1TB, ale masz do dyspozycji tylko "kilka pustych dysków 500g".. Nic to,

Ten komputer i dyski 500 to jest oprócz notebooka i dysku 1 TB

> [...]
> i przenieść dane na niego za pomocą darmowego Aiomei Patrition
> Assistant., Niedawno użyłem go do migracji systemu na dysk SSD i jako
> jedyny z wypróbowanych programów, nie dość że dał radę  to jeszcze
> zrobił to w tempie, można powiedzieć - błyskawicznym. W opcjach widzę że
> ma również funkcję kopiowania dysków. A gdyby to powiększanie partycji C
> sprawiało jakiś problem, to możesz to spokojnie zrobić juz po
> przenosinach danych na nowy dysk. Jeszcze jedno - aby Ci system
> wystartował z tego nowego dysku to trzeba bootwanie na niego ustawić w

Czy Aiomei ma funkcję przesywania partycji tak aby po skopiowaniu dysku
była wyrównana do sektora 4 KB? Bo to jest tutaj największym problemem.
Wszysykie narzędzia, które dotąd wypróbowałem, albo kopiują cały dysk nie
przejmując się wyrównaniem, albo kopiują partycje i wtedy okazuje się, że
dysk wynikowy nie daje się zbootować.