Re: [WINNT] Zmiana dysku

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Zmiana dysku
From: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk@gmail.com>
Date: Tue, 16 Aug 2016 22:05:27 +0200
Dnia 15 Aug 2016 08:10:58 GMT, jureq napisał(a):

> Jakim narzędziem mogę rozszerzyć partycję i jednocześnie przesunąć ją tak
> aby po przesunięciu była wyrównana do sektorów 4KB i nadal pozostała
> bootowalna?

Co ma wyrównanie sektorów do botoowalności danej partycji?

Czym wykonać klona dysków? Robiłem używając
- AOMEI Partition Assistant
- EaseUS Partition Master
- MiniTool Partition Wizzard
(w zależności od tego, co nowszego akurat na jakichś wyprzedażach zdarzało
się złapać). Wszystkie - z tego co pamiętam - opcję wyrównywania sektorów
mają. Już nie wspomnę o tym, że sporo tych narzędzi od razu ma kreatory do
migracji systemowych dysków na napędy SSD - teraz mam MiniToola posadzonego,
że tam w ogóle na dzień dobry masz Wizarda pt. „Migrate OS to SSD/HD”.

--
[ Przemysław „Rico” Ryk                                                    ]
[ Nie tyle groźny jest rosyjski czołg, co jego pijana załoga.              ]