Re: [WINNT] Znak wodny - z jaką wersją Movie Maker ?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Znak wodny - z jaką wersją Movie Maker ?
From: robot <robot@o2.pl>
Date: Tue, 16 Aug 2016 10:17:54 +0200
W dniu 2016-08-14 o 18:22, universis pisze:
Chcę do zmontowanych przez siebie filmów dodać znak wodny. Mam na
laptopie HP 250 G3 dwa windowsy 7 i 10 - oba 64 bit i na nich
odpowiednio zainstalowane wersje Windows Movie Maker'a :

na w7 :  Version 2012 (Build 16.4.3528.0331) wersja polska oraz 6.1
(kompilacja 7600) wersja angielska.

Na win10 : wersja 6.2 (kompilacja 9200) angielska.

W polskiej wersji programu w ogóle nie ma helpa jak zrobić znak
wodny, a angielskie wersje nie znają słowa watermark.  W sieci
znalazłem poradnik video :

https://www.youtube.com/watch?v=BDNzDLmRzgM

Jest tam ikonka/przycisk : "Caption" - jednak żadna z tych wersji
programu Windows Movie Maker które posiadam nie posiada takiej
ikonki, a poszukiwania jej włączenia nie dały rezultatu. Proszę -
pomóżcie mi ustalić która to wersja Movie Maker'a jest z tym
przyciskiem.

Na Movie Maker się nie znam. Ale mogę za to polecić inny darmowy profesjonalny
program do tego.

Uprzedzam tylko, że to armata na komara
https://www.blackmagicdesign.com/products/davinciresolve.